En vanlig semla…

Om du är bussresearrangör och bara hinner läsa en enda text i dag – så läs den här…

Om hur en alldeles vanlig semla – den som sett likadan ut i årtionden. och haft samma smak – genom en förnyelse (ett nytänk) gjort att ett bageri 10-faldigat sin omsättning av semlor…

Läs och begrunda sedan över vad du själv erbjuder dina omgivning.
Jo men visst – alltid det gamla vanliga…

Annonser
Det här inlägget postades i alla, Buss- och kollektivtrafik, Bussföretag och busschaufförer, bussresearrangörer, Bussresor- och busstrafik, Busstidning, Bussturism, Bussturism och bussresenärer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

w

Ansluter till %s